4 maja 2017

Idealne śniadanie

 



Według mnie tak właśnie powinno wyglądać idealne śniadanie 👌 Pięknie udekorowane, zdrowe i przede wszystkim smaczne. Kto chciałby obudzić się później i zjeść takie śniadanie 😀 ? Chyba każdy... a już szczególnie ja 😌 Uwielbiam tak zaczynać dzień. Budzić się później niż zazwyczaj i móc zjeść spokojnie posiłek. Mimo że cierpię na brak słońca w Polsce to po takim śniadaniu samopoczucie znacznie mi się polepsza i mam zapewnioną energię na cały dzień  😃  Brzmi jak pewna reklama znanego produktu ale tak jest naprawdę 😇 😌  A co do samego śniadania to przedstawiam Ci owsiankę zalaną jogurtem truskawkowym udekorowaną owocami oraz pancakes z owocami takimi jak na zdjęciu  💓

Składniki na owsiankę :
  • 1/3 szklanki płatków owsianych górskich
  • 1 opakowanie jogurtu truskawkowego
  • 1 kiwi
  • 1 śliwka
  • kilka plasterków banana
  • 2 łyżeczki przegotowanych wieczorem nasion chia
Przygotowanie :

Płatki owsiane wsyp do naczynia i zalej ciepłą przegotowaną wodą, przykryj pokrywką  na 10-15 minut aby napęczniały.
UWAGA ! To samo zrób z nasionami chia tylko zalej je i odstaw na noc.
Gotowe płatki zalej jogurtem truskawkowym i udekoruj dowolnymi owocami i nasionami chia. Gotowe 😊


 

Składniki na pancakes :
  • 1 duża obrana marchewka 
  • 2 jajka
  • 250 g mąki
  • 250 ml mleka
  • 50 g masła
  • 2 łyżki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
Przygotowanie :

Marchewkę zetrzyj na tarce o drobnych oczkach, masło rozpuść. Wymieszaj jajka z sypkimi składnikami i połącz z marchewką i masłem. Powinno powstać gęste ciasto. Pancakes smaż na patelni bez tłuszczu. Możesz podać przyozdabiając owocami. Gotowe 😊




Dziękuję 💓










2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i super przepisy na pewno wypróbuję.
    P.S. Weszłam na twojego bloga przypadkiem i chyba będę częściej go odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń